.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عکس/ حضور دوباره بانوان در استادیوم آزادی
در دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران هم تعدادی از بانوان به ورزشگاه رفتند و بازی را از نزدیک تماشا کردند. آنها آمریکایی و یا اتباع کشورهای دیگر هستند که در بازی قبل هم به ورزشگاه آزادی آمده بودند. جالب اینجاست که بعضی از آنها پیراهن های برزیل را در دست دارند و البته پرچم ایران را تکان می دهند! این بار این بانوان با اسکورت وارد سالن شدند و در جایگاه مخصوصی که برایشان تعبیه شده بود نشستند.

photo_2015-06-23_00-11-29

photo_2015-06-23_00-11-40


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زهرای مرضیه 1 تير 1394
فقط هشت نفر !!!!!!!!!!!!!!!!!
من خواهر شهیدم و دوست دارم که برای تماشای والیبال به سالن بروم چرا بعضی ها با افراطی گری و کج اندیشی کاسه ی داغ تر از آش هستند و نمیگذارند که بانوان ما به سالن والیبال بروند !!!!!!!!!!!!!!! تاسف میخورم در چنین جامعه ای که برای رسیدن به اهداف خود همانند صدر اسلام قرآن بر نیزه میکنند در مقابل علی !!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی 1 تير 1394
واقعا " جای تاسف می باشد خواهران ایرانی ما برای تماشای والیبال یا هر ورزش دیگری نمی توانند وارد سالن شوند در واقع نوعی بی ارزشی برای این قشر جامعه در کشور ودر این زمینه وجود دارد اگر چنانچه قرار است خانمی وارد ورزشگاه نشود پس ایرانی یا خارجی مفهومی ندارد قانون قانون است ومی بایست برای همه اجرا شود با این تفکرات خودمان را گول نزنیم وبرای خواهران ایرانی جایگاهی در این خصوص تعریف نماییم قرن 21دارد می گذرد ولیکن ما هنوز افکار قرن هشتم را در سر داریم .
سید 1 تير 1394
آخرش با این کارا فدراسیون جهانی والیبال ایران رو تعلیق میکنه
نا شناس 31 خرداد 1394
فرق ما با عربستان چیه اون جا نمی زارند خانمها رانندگی کننداینجا به استادیوم ورزشی رفتند و در کنار خانواده به تماشای ورزش نشستند و اندکی شاد بودن ممنوع ما هم مثل عربستان در عصر جاهلیت به سر می بریم با این افکار ! و دنیا با سرعت نور در حال حرکت است کمی به خودمان آییم جهان سومی بودن بس است
علی 31 خرداد 1394
اختلاس گرا احساس خطر میکنند باز .حالا ببین.
پیامک بزنین باز تجمع کنند دیگه.البته اینبار پول بیشتر بریزید به حسابشون که سنگ تموم بزارن.اینهمه اختلاس کردید مبلغی نیست که.الان موضوع اصلی مردم کنسرت و بانوان در ورزشگاهها هستند بابا......!!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.